ÅRET SOM GÅTT

Jag har ju tyvärr inte gjort någon "årskrönika" i bilder (det kommer!) men här får ni min årliga tradition, hehe.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skrev en artikel i BT och kände mig lite som en journalist för en vecka, hade egen fotoutställning, åkte till Kreta


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jajamen! Nästan alla faktiskt!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack gode gud! Men två som jag vet om, och påverkade mina vänner en del dog, tråkigt nog..

 

5. Vilka länder besökte du?
Härliga Grekland!


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Samma som förra året: en närboende pojkvän (ja Dennis då såklart, haha!)

 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Firade ett år med Dennis, 6e april. Så det kommer ju alltid vara ett speciellt datum!


8. Vad var din största framgång 2011?
Jag hade en egen fotoutställning!


9. Största misstaget?

Att jag tappade mitt kära Sigma 18-200 i marken. Det lever inte längre...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Stukade foten ganska rejält i gymnastiken... Annars har jag varit frisk som en nötkärna!


11. Bästa köpet?

Mina Primeboots, mitt Tamron 28-75, och alla biljetter till Skåne!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dennis (tågresor och presenter, haha), kläder (mest Primebootsen) och objektivet.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vännerna i klassen, så glad att jag hittade er!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Musikk vs Chris Montana - Summer Lovin' 
Kings of Leon - Pyro & The end
Coldplay - Paradise 
Rihanna - Man down 
Edward Shape & the Magnetic Zeros - Home
DJ Antoine vs Timati - Welcome to St Tropez
Benny Benassi - Cinema 
The Wanted - Glad you came
Calvin Harris ft Kelis - Bounce
Pitbull ft Chris Brown - International love 
3 Doors Down - Every time you go
Flo Rida - Good feeling

Avicii - Levels

Mads Langer - Fact-Fiction

Sophie Zelmani - Going Home

Bruce Springsteen - Streets of Philadelphina

Shawn McDonald - Take my hand


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Det gick uppåt, och som jag skrev i ett tidigare inlägg: jag började tänka positivt!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar jag hade fotat lite mer, och utvecklats mer.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Bråkat, och varit mindre envis.


18. Hur tillbringade du julen?

Var med min fina familj och släkt. Åt julmat till Kalle Anka och efter "Kan du vissla Johanna" blev det julklappar och därefter julklappsspelet. Fin jul om du frågar mig!


19. Blev du kär i år?

Jag var redan kär. Galet kär.


20. Hur många one night stands?

Nej, håller mig till Dennis, hihi.


21. Favoritprogram?

OC, LOST, Gossip Girl, 90210, One Tree Hill, Pretty Little Liars!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?

Hm.. Läste inte så många faktiskt. Breaking Dawn och Elsas värld!


24. Största musikaliska upptäckten?

Måste varit Sophie Zelmani!


25. Något du önskade dig och fick?

Mer än så! Primeboots, batterigrepp, Tamron 28-75 och massa fina kläder!


26. Något du önskade dig men inte fick?

En vårjacka? Men det ska jag spara ihop till nu!


27. Årets bästa film?

Väldigt svårt när man kollar på mycket film... Glömmer nog någon... "Crazy, Stupid love", "Kronjuvelerna", "Water for elephants", "Limitless" och "The Raise of the planet of the apes"


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Blev uppvaktad som vanligt, och sen överraskade Dennis mig med att komma. På kvällen åt vi md familjen, Dennus och Julia, så det var de bästa människorna samlade på en plats. Firade bästa födelsedagen i en varm famn. ♥


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Inte mycket faktiskt. Det har varit ett otroligt bra år.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Lite för dyr för min ekonomi...


31. Vad fick dig att må bra?

Alla nära och kära!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ryan Gosling!


33. Vem saknade du?

Dennis, allt för ofta!

 

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina fina vänner från klassen! De tog hand om mig när jag mådde som sämst! ♥


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer