DRÖMMAR

NIKON D90 + 85 mm f/1.8
 
De senaste dagarna har jag börjat tänka, planera, fundera. Vissa saker, som mitt projektarbete och mitt körkort är jag däremot lite segare med, tycker i alla fall jag. Projektarbetet börjar inte förrän i höst, men jag får panik när jag inte vet vad jag vill göra. Fotografera, absolut! Men vad mer? Jag har ingen fantasi och det är fruktansvärt svårt om man vill satsa på högsta betyg. Vad krävs liksom? Ja, det är sånt jag får ta tag i när tiden är kommen. (Ser ni, nu ger jag mig själv lite "dubbelmoral", haha. Är jag sent ute eller inte? Ja du, Jennifer...). 
 
Däremot vet jag exakt vad jag vill göra om ett år. Jobba i Norge i fyra månader och sedan resa. Därefter vill jag söka in till Göteborgs Universitet och studera fotografering. Allt är fixat. Planerna känns mer självklara nu än för några månader sedan när det fanns annat i tankarna. Jag antar att allt blir lättare när man är ensam och bara behöver bestämma över sig själv. 
 
Drömmar är viktiga att ha, för annars finns det inget mål, ingen strävan mot någonting. Det är viktigt att ställa krav på sig själv och göra vad som krävs för att få som man vill. För inget kommer gratis här i världen, verkligen inte. 
Sara Björk

Dina drömmar kommer slå in, det är jag säker på :)

2012-07-16 | 16:33:58
http://saaraaaa.blogg.se/
linnéa - en fotoblogg

Så fin bild och fin blogg!

Svar: Åh tack snälla du! Vad glad jag blir :)
Jennifer Kivinen

2012-07-18 | 22:34:18
http://linnealinneaa.blogg.se
L I N A

åhhh vad fin bild !

tänkte bara säga att jag har en frågestund i min blogg och alla som ställer frågor blir länkade senare ! förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer ♥

2012-07-19 | 22:27:11
http://linazfoto.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer