LIVET PÅ BÄSTKUSTEN

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8
 
Här på Smögen är är allt underbart, som vanligt. Solen skiner, värmen är här och allt är allmänt bra. Kanske därför det inte blivit så mycket bloggning heller... Sitter just med internetdelning från mobilen, och jag trodde inte det skulle vara så simpelt att ladda upp bilder på bloggen som det faktiskt var. Så det blir nog mer bilder innan veckan är slut. Denna ovan är i alla fall tagen för några dagar sedan när vi var och åt ute på Sea Lodge med Smögens absolut bästa uteservering, trots blåsten. I början var jag väldigt skeptisk till bildens form och hur ljuset lade sig, men desto mer jag kollar på den, desto bättre tycker jag den är. Vad tycker ni? Nu ska jag ta och njuta de sista dagarna innan semestern för min del tar slut. Sedan blir det jobb i fyra veckor! Kramar på er! 
Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild :)

Svar: Tack så jättemycket för dina kommentarer! Så glad jag blir :)
Jennifer Kivinen

2012-07-06 | 11:11:23
http://beattriicee.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer