SO FAR, SO GREEEAT!

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
 
En fruktansvärt dålig bild som inte gör objektivet rättvisa alls... Men i alla fall, så är detta mitt nya Nikkor 85 mm f/1.8G. Det är den nya modellen av ett annars gammalt objektiv. Jämfört med 85 mm f/1.8d är detta en riktig färsking och med en ny design, vilket jag verkligen tycker om. Snabb och tyst AF, vilket underlättar en hel del i vissa situationer! (Jämför jag med mitt Tamron 28-75 f/2.8 är detta helt otroligt. Fast däremot har ju det fått ganska mycket kritik för sin AF...(Och det är svårt att jämföra två helt olika objektiv också, förstås)).  Skärpedjupet är fantastiskt och just nu känns mitt 50 mm f/1.8 ute ur världen, haha! Ska bli himla kul att fota bröllop med detta. Ska även försöka få några bilder på Loreen som uppträder ikväll. Wiho! More to come! 

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer