THE END IS NOT YET TO COME

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
 
Midsommarafton var himla trevligt måste jag säga! Jag har ätit supergod mat, vunnit en femkamp (där satt den ja!!), smaskat i mig massa jordgubbar, dansat, skrattat, ja, haft det allmänt bra! Idag kör vi vidare. Först med middag hemma hos fina vännen Jennie för att fira friheten och 18-år, och därefter dra vidare ner till Harrys. Kommer nog bli en bra kväll idag också! Hoppas ni hade det kanoners igår! Kramar! 

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer