BABY WE CAN RUN AWAY

NIKON D90 + 85 mm f/1.8 
 
Tre från i torsdags när Darin stod på scenen. Han var förvånandsvärt bra live och jag blev väldigt nöjd med mina bilder! Det är roligt att kolla arkivet när det gället "torsdagskvällarna". Man märker tydligt en utveckling, vilket är fruktansvärt roligt! Danny har ju många likheter med Darin (bortsett från namnet, hehe) när det gäller uppträdandet, och jämför man bilderna från förra året är det stor skillnad! Det är ju ett helt annat objektiv också, vilket utgör en stor del av skillnaden, men man blir ju mer motiverad när man inser att det faktiskt går framåt! 
Sara Björk

Härliga bilder, även om just artisten inte är någon jag lyssnar på :)

Svar: Tack så mycket!! Hehe nej, han är inte min favorit heller. Men ändå himla bra live! :)
Jennifer Kivinen

2012-07-24 | 14:00:45
http://saaraaaa.blogg.se/
Koffe

Du är ju jätte duktig. Klara och fina färger. :)

2012-10-01 | 18:47:14
http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer