PÅ EN ANNAN NIVÅ

NIKON D90 + 85 mm f/1.8
En av de få "natur"bilder jag fotade på Smögen. Är nöjd med den och de andra jag fotograferade, men det var inte många ska jag säga er. Vad händer?
 
Jag vet inte riktigt vad det är... Jag vill fota, fota, fota för jag älskar det. Det är ju jag liksom. Men när vi var på Smögen fann jag ingen inspiration, trots att jag borde ha gjort det. Jag menar, hur mycket finns det inte att fotografera där? Men jag antar att jag har "gått ur den perioden" där jag bara tar med kameran och fotar för skojs skull. Vet jag att jag har en fotografering på g, så blir jag väldigt inspirerad och gör det gärna. Sitter här i mitt rum just nu och längtar till alla möjliga fotograferingar jag ska göra. Kanske är det så att jag gått över från natur till porträtt? Hm, vi får väl se, helt enkelt... Jag kan bara säga att jag är sjukt taggad på bröllop i september. Det är mitt första bröllop, men oj vad jag ska försöka göra det bra!! 
Anonym

Du är så himla duktig, Jennifer. Både med och utan inspiration :) Vad kul det låter med bröllop, hoppas ni får roligt och att fotona blir just så bra som du vill...

2012-07-08 | 17:39:04
Sara Björk

DU är jättegrym, och inspiration kommer och går hela tiden tycker jag. KOmmer nog åter till dig också :)

Svar: Åh tack Sara, gud vad du är snäll! Blir så glad när jag läser sånt här! Kram :)
Jennifer Kivinen

2012-07-09 | 08:16:46
http://saaraaaa.blogg.se/
Lisa

jättefin blogg, och jag älskar dina bilder! kommer att fortsätta kika in här :)

Svar: Tacktacktack!! Du gjorde min dag! :)
Jennifer Kivinen

2012-07-09 | 18:49:08

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer