JA MEN DET ÄR JU TORSDAGSKVÄLL

NIKON D90 + 85 mm f/1.8G
 
Ja, men ovanligt av mig att göra en "dagens" va? Kände att jag ville det, med tanke på min nya topp och mina nya riktigt snygga jeans från RAER jag fick med mig hem från Jolina-rean häromdagen. Halva priset på ett par godingar jag kollat på länge. Gött! Toppen är från Modström och skärpet från Liebeskind. Snart ska jag ner på stan med mina tjejer Lovisa, Jennie, Sofia och Viktoria. Vädret är på vår sida. Men det är väl självklart, för det är ju faktiskt torsdagskväll! 
 

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer