NEXT: SMÖGEN

NIKON D90 + 85 mm f/1.8
Två från igår!
 
Idag är det mycket som händer. Först packade jag en resväska full för att förbereda mig på Smögen en vecka. Därefter var jag och mötte mina "framtida" (börjar jobba om två veckor, haha) handledare och kollade lite vad jag skulle göra och liknande. Sedan var jag på presentjakt och snart är det dags att bege sig till min kära gamla by Hillared. Känns sjukt konstigt att det inte är ens hem längre. Det har ju faktiskt varit det i 15 år, och nu plötsligt är Borås där jag trivs bäst. Sist jag var där var när vi lastade på flyttbilen, och jag trodde jag skulle se huset en gång till innan "slutet". Kommer kännas konstigt att se det från Julias fönster och veta att någon annan bor där nu. Läskigt. Men ja, i alla fall, så ska jag hem till min bästa vän, och födelsedagsbarnet Julia på fest. Blir sjukt lugnt för mig då jag, Jennie, Viktoria och Sofia ska åka upp till mitt favoritställe imorgonbitti: Smögen!! Åh, ska bli så himla kul att de följer med. Det finns så mycket mer att göra om man är fler! Så hoppas ni får en grym helg, för det ska jag ha! Puss!!
Sara Björk

Lovely!!

2012-06-29 | 19:23:22
http://saaraaaa.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

Fiiiina bilder! :)

2012-07-01 | 20:28:43
http://beattriicee.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer