TAMRON 28-75 f/2.8

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Yes, ni har sett rätt! Äntligen är jag lite befriad igen! Trots att mitt 50 levt med mig i några år nu, och det är det mest prisvärda objektiv man kan hitta, så finner jag detta fruktansvärt underbart! Märkte idag att det skulle bli en ny utmaning och det kommer bli ett så grymt kul fotoår om jag håller uppe det vill säga! Mitt nya kap är snabbt, smidigt och underbart! Fick det även för mindre än halva priset, vilket är supergött för min ekonomi, hehe. Blocket är min vän säger jag bara! Köpte det i Malmö, och då jag var nere i botten i helgen, så passade det ju superbra att ta med mig det hem! Är väldigt glad!!
Liɴɴeα's вloɢɢ ♥

Så skoj! :) Hoppas vi får se många bilder med detta objektiv som källa !

2011-12-21 | 19:22:15
http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer