WORK

NIKON D90 + SIGMA 18-200 mm f/3.5-6.3
Rhodos, 2010
Gud vad roligt det är att jobba! Jobbigt att komma upp på morgonen, men efter det går ju allt som på räls. Har snart jobbat min första vecka på restaurang Duvan och jag trivs jättebra! Det känns som att man kommit in i det hyfsat bra och det är alltid fullt upp, vilket jag gillar. Hoppas att de resterande tre veckorna också blir kanoners! Idag har jag varit varit hos en osteopat för min rygg (dök för tre veckor sedan och efter det har jag inte kunnat böja mig bakåt...). Kändes sjukt läskigt när han knäckte här och där, men jag hoppas på att det ska bli bättre! Om några timmar ska jag ner på stan med mina vänner. Idag är det Lisa Miskovsky som står för showen, och vi får hoppas på att hon gör det bra! Svårt att toppa Loreen dock... Ha en fin torsdag! 
 

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer