FIN ONSDAG!

NIKON D90 + NIKKOR 85 mm f/1.8
 
Detta har varit en väldigt händelserik dag, ska jag säga er! Hämtade först ut mitt nya, fina, otroliga objektiv (Nikkor 85 mm f/1.8) som jag fick av min också fina, otroliga morbror och hans sambo Per, just på grund av att jag ska fota deras bröllop i september (Är superglad och supertaggad!). Därefter gick jag, Lovisa och Jennie och lunchade på Viskan. Riktigt mumsigt var det! När vi hade ätit klart bestämde jag och Jennie oss för att fota lite (var ju tvungen att inviga 85:an lite!), och resultatet såg ni ju i förra inlägget! När vi insåg att inte dagen riktigt var slut, så gick vi för att sola och träna. Blev zumba och body pump, och det kändes himla skönt! Efter välförtjänad mat sitter jag nu här och tänkte snart kolla Prison Break. Måste ju ladda upp inför nästa dag och nya äventyr. Nu blir det fullt upp i en vecka framåt (menar verkligen hela tiden också), och jag älskar det! Att sitta still en hel dag är det värsta jag vet. Tur att jag har träningen, mina vänner och familj! 
A N N A

Fin bild!

2012-06-29 | 18:45:21
http://gustavssonanna.devote.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer