MITT ÅR - MAJ

Oj.. Hur hann jag allt på en månad? Hade tjejkväll med mina fina vänner (åt god mat, badade badtunna, spelade spel, massa sånt!). Det var Arenakampen, men vi åkte ut direkt, haha så orättvist... Rasmus konfirmerade sig, stor pojke! Jag fotade massa nya fina blommor. Fotade Linnéas bal, vilket var väldigt kul (däremot inte lika kul när min kamera började strula och jag fick lämna in den på lagning. Några misslyckade bilder blev det allt...). Var även på Almåsbalen och fotade min vän Nathalie. Köpte nya träningsskor och började gå/springa mycket mer, vilket var en nystart! Köpte en ny bikini och längtade efter att få använda den. Mycket fina stunder i alla fall! Därefter kom sommaren!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer