MITT ÅR - FEBRUARI

Faktum är att det inte hände så mycket här heller. Det var februarilov, vilket inleddes med lokalfest. Det var kul att träffa gamla vänner och även umgås med nya. Dennis var såklart med! Jag kunde inte slita mig från honom, så när han skulle hem till sig (han hade redan haft sitt lov) så följde jag med. Kändes mysigt att åka tillsammans, och jag stannade hemma medan han var i skolan. Men det var väldigt mysigt att kunna spendera lite mer tid med varandra! Så på sista bilden ser ni lite svagt hur det såg ut i Skåne. Sol, ingen snö, underbart! Hemma var det däremot fullt av det. Jag kan tycka att det är mysigt att komma till ett annat landskap, och speciellt till Skåne där det finns så mycket att se!
Sara

Älskar puss bilden =)

2012-01-10 | 16:21:09
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer