GRÖNSKA


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Väääldigt inspirerande känner jag, haha...


Ja, nu är det verkligen sommar! Den anledningen kan vara den avgörande till varför jag inte har uppdaterat någonting denna vecka. Sedan har jag även haft lite prov hit och dit och sådant, ni vet ju hur det är de sista veckorna. Men nu är allt klart och jag är så nöjd! Jag hoppas bara på att jag kommer bli nöjd med mina slutbetyg, för jag blir inte ofta glad över mina prestationer. Jag vet att jag kunde gjort bättre i några ämnen, men så är det väl alltid... Men nu är jag glad över att allt är över och att jag klarade mig igenom dehär ångestfulla åren. Uuunderbart!

Nu blir det träning för onyttiga Jennifers del. Ni får ha det fantastiskt till nästa decennium. (Vem vet.. Kanske skriver jag inte förrän dess? Man vet ju aldrig med mig..)

Frida{En foto intresserad tjejs vardag}

riktgit fin bild! härliga färger!:)

2010-06-03 | 17:12:25
http://fsjfoto.blogg.se/
Anonym

fattar du hur tråkiga din bilder och inlägg i din blogg är eller?:S

2010-06-03 | 19:27:09
Jennifer

Sv till Anonym: Då behöver du ju inte kolla, förstår inte meningen med det då kära du :)

2010-06-03 | 22:03:35
http://jenniferkivinen.blogg.se/
Anonym

sa det för ditt eget bästa, sorry gumman :)

2010-06-04 | 21:31:20
Julia - fotoblogg

sjukt fin blogg du har! nu har du en ny trogen läsare ;)

2010-06-18 | 21:11:09
http://juliabodins.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer