We're gonna hit the ground


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Sitter just nu och försöker avinstallera den nya Messenger eftersom den inte fungerade här uppe på den gamla skrutten. (Det är ju ändå XP, haha!) Och det är inte så jäkla lätt, för jag har försökt leta efter rätt program att avinstallera i flera dagar nu men inte hittat den. Men äntligen har jag gjort det, så skönt! Hoppas bara att jag kan fixa tillbaka den gamla nu. - Eller  så är det väl dags att jag köper en egen dator? Visst, vi har ju en till, men jag har ju inte mina program på den eller någonting, aja jobbigt i alla fall! Och jag är väl inte den mest tekniska människan heller. Höhö...

Och idag är det ju faktiskt min födelsedag! Men jag har inte tänkt någonting på det mer än när någon har grattat än såklart. Speciellt min favorit Dennis, för han skickade väääärldens bästa sms idag. Ska bli grymt kul att få träffa honom faktiskt! Blev i alla fall uppvaktad på morgonen med frukost på sängen och ett paket. Fick Jessica Simpsons parfym Fancy, riktigt god är den! Sen fick jag även pengar, men det är ju de mamma och pappa ska dra av på min kameraskuld, så det blev ju inga pengar direkt i handen, tråkigt nog, haha. Men det känns skönt att få bli av med den så snart som möjligt också, så slipper jag oroa mig för den. Men tack allihopa för era fina gratulationer. Ni är guldvärda.

Nej nu ska jag fortsätta med det här krånglet och sedan kanske det kommer upp en överraskning här på bloggen idag eller imorgon. Puss på er!

D I S E N T E

Jaha, okej, låter kul :)

2009-11-09 | 18:55:03
http://disente.blogg.se/
annooonyyym!

Grattis, va kostar din kamera?

2009-11-09 | 19:29:20
J E N N I F E R

Sv till annooonyyym: Tack så mycket, vem du nu är. Haha! Och med blixten + objektivet jag har är det 15500 kr. :)

2009-11-09 | 20:34:32
http://jenniferkivinen.blogg.se/
Sofia

Grarris! :)

2009-11-10 | 17:47:07
http://sofiastridsberg.blogg.se/
Reneé Karlsson.

Kan du hjälpa mig hur man får designen så fin:)<3

2009-11-22 | 13:06:54
http://bararenee.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer