Tack alla!

Detta är ju bara för roligt för både mig och bloggen (även om den kanske inte kan tänka, men ja. Haha!)  Det blir bara mer och mer som prenumererar på bloggen och igår hade jag faktiskt 56 stycken som kollade den! Riktigt roligt och jag hoppas att det blir mer och mer!

Just nu sitter jag i solen och bloggar. Det blåser lite mer idag, vilket är ganska skönt för värmen är fortfarande densamma. Men snart får jag nog återgå till solningen, för jag har bara solat magen och den sidan, men ingenting på ryggen de senaste dagarna, så det är en rolig kontrast där. Hoppas ni får en underbar dag!
sabiha

vad är de med dig? :(

Din blogg har väl minns lika mycket känslor som din dator eller? :O

2009-06-25 | 13:27:45
http://sabihaochsofia.blogg.se/
FOTO I NORR - MARIE

Hejsan! Tack för dina radwer vad skoj att du tycker om mina bilder. Hoppas du får en fin dag ute i solen själv håller jag på att kurera mig lite så jag ska kunna gå på festival i morgon. Ha det gott :)

novembersara

SV: absolut, har lagt till dig :D lägger du till mig?

2009-06-25 | 13:58:44
http://novembersara.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer