Tuff tuff!

Tjo!

Jo, jag glömde ju skriva innan att jag var med Bäcka igår med. Det var roligt och hon är en så go människa! Vi pratade nästan hela dagen bara, men vi åt också och det tog en halvtimme att skala typ tio potatisar för mig. Jag är seg, jag vet. ;) Det var trevligt!

Kom hem lite tidigare idag. Eller ja, typ femton minuter. Men jag hann i alla fall titta från början på OTH. Och fixa ett nyttig mellanmål. Valnötter, te och äpple. Har kommit på att man blir gladare av nyttig mat. Faktiskt. Eller det är väl ganska själklart men ;)

Vi hade ju teknik idag, våran snygga bro höll faktiskt rätt mycket. Eller ja, 3,6 kg och ingen  - än så länge i våran grupp har klrat mer. Malin & Mikaelas, Lisens, Mathildas & Sandras och Johans bro höll lika mycket som våran, men ändå. :) Moa och Ida, som är de två ljushuvuden i klassen klarade inte ens 1 kg! De hade inte spikat fast den på sidorna, men det var lite roligt att se det faktiskt. Haha, de får nog bjuda på glass. Och Moa sa till mig att våran inte såg genomtänkt ut, de som ändå har ritat och allting, men ändå inte klarar 1 kg. haha, ;)

Sitter och pratar med Julia nu. Har gjort det i en timme, så jag har ungefär skrivit detta inlägg i en och en halv timme nu. Haha. Kom på att det redan var en vecka sen jag var hos tandläkaren och att jag ska dit imorgon och få min tandställning :o Fast! Kommer bli värsta tåget, hahahah, om ni fattar. Ush!

Har bokat biljetter till filmen nu, vi ville ju gå på fredag i alla fall, så får vi gå på "I taket lyser stjärnorna" någon annan dag i februari :)



Nu ska jag nog göra någonting annat, typ kolla på film ^^
Tuff tuff! Hahah

Puss!


Tummen upp!


Ser inte så mycket, men det är dräkten jag ska ha på tävlingen :)


Min hög med läxor idag :(
isabelle

hihi detta har jag nog missat att läst (a)

men använder du tekoppen ofta? ;D <3

2009-02-23 | 17:39:12
http://isabellehalvarsson.blogg.se/
Jennifer Kivinen

Haha, asså ;) Ja, det är klart att jag gör :D <3

2009-02-26 | 16:35:14
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer