Jag är bäst på att åka skidor!... Eller inte.

Fatta vad jag är trött eller! Kan någon vara så trött som jag? Kanske, men inte så att man somnar framför biologiboken när man sitter upp. Visslerligen har jag aldrig somnat på en lektion, men nära på. Kanske bara på dendär tanten som kom till skolan, Eda Gradder som var med i andra världskriget. Hon var bara där för 9:orna egentligen men eftersom vi har Lena som är våran lärare som också tog hand om dedär besöken fick vi komma. Det var inte det att föreläsningen var tråkig, men att sitta och lyssna på andra världskriget i ungefär två timmar låter väl inte så lockande? ;) Så jag slocknade där. Inte så intressant, men ändå. Haha.

Idag åkte vi ju skidor på idrotten. Fick lite motion, 2500 meter faktiskt. Duktigt, Jennifer! Först så skulle vi åka några varv som uppvärmning, två varv blev det för min del. Efter det så skulle vi åka så fort vi kunde och efter det varvet skulle vi "dra" oss fram med ja, nu har jag fått stopp i hjärnan, vad heter dedär pinnarna man åker med? Hm.. Ja, pinnarna i alla fall. Haha. Och efter det fick man om man ville åka upp det lilla varvet. Skitkul att åka ner för backar och sånt. Men i slutet när jag åkte ner för en backe så trillar jag bara för att det är en rot där. Klantigt! Haha! Men kul var det!

Snart ska jag på gymnastik. Riktigt kul! Imorgon ska vi till Boråshallen och ha någon uppvisning i en paus. PÅ EN BASKETMATCH!!!? Haha, kommer ju vara jättemycket folk, kul att ha för Borås Basket. Haha, kanske inte. Men gymnastik i alla fall! :D


Puss!

/J 

erika

stavar?

2009-02-19 | 20:00:05
http://ecarlen.blogspot.com/
erika

förresten, jo jag tror det är många som somnat när de sitter upp :)

2009-02-19 | 22:00:20
http://ecarlen.blogspot.com/
Jennifer Kivinen

Erika: Haha, jag tror det med, och ja stavar heter det! Kom på det sen ;)

2009-02-21 | 22:36:45
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer