En perfekt lördag!

Jaaa! Pappa berättade tidigare idag att han har en kund på sitt jobb som jobbar på Pentax och det är ju en fotomässa i Göteborg på lördag, och då kunde han fixa fribiljetter dit (inte för att det är så dyrt men) så ja, då ska jag nog förmodligen dit. Vore verkligen jättekul att få titta på alla kameror, kanske lära sig någonting nytt och ja, askul! Hoppas. Ska även på "I taket lyser stjärnorna" då med Mikaela eftersom jag fick ett sms idag om att biljetterna hade släppts. Så jag bokade direkt på mobilen. Perfekt! Ska förmodligen shoppa lite då med. Mycket på en dag, vi får väl se vad jag hinner med. Men ska bli roligt :D
Anonym

Du glömde skriva att du var där med din kille också ;)

2009-02-21 | 22:34:32
Jennifer Kivinen

Haha, Laszlo: det var jag ju inte pundhuvud! och detta var ju i... torsdags jag skrev detdär ;D

2009-02-22 | 00:28:53
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer