Desperat? Ja, det kan man säga!








Canon EOS 1Ds Mark III, NIKON D300, Canon EOS 40D eller NIKON D90 (som jag ska köpa). Det spelasr inte så stor roll vilken, bara jag får en snart! Jag är desperat och jag behöver en system. Alla skaffar det, för ingen mening. Jag är somsagt desperat, jag vill ha en nu! (Iförsig var alla över NIKON D90s prisklass nu, men ändå. Jomen visst, tänker köpa en EOS 1D för 74000. Yeah, man!) Synd att man får vänta ett halvår till... Plus att jag är ju ingen direkt bra sparare.
en person!

Jag förstår preciiiis hur du tänker, alla bara köper en systemkamera för att den är bra, dem har inte något fotointresse! Men de som älskar att fotografera, dem har ingen systemkamera!

2009-04-14 | 17:51:08
Jennifer Kivinen

Svar: Jomen det är faktiskt så! Varför ska man ha en när man bara vill ta lite kort? Eller så är man bara avundsjuk, men det är ju lite onödigt. Haha!

2009-04-15 | 12:01:12
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer