MÅNGA FRÅGOR, INGET SVAR.

Hahaha, okej, jag måste skriva bara!

Tänk om vi inte hade den "teknik" vi har idag? Vi har mobiler, datorer, tv-apparater, fordon, ja allt! För typ hundra år sen hade man nästan ingenting. Men varför kunde man inte komma på tekniken då? Jag fattar inte det. - Och hur man kommer på allt! :O Jag vet ju knappt hur man kopplar en glödlampa så den lyser, och speciellt inte hur de är kopplade inuti kabeln. Vad är det som gör allt? Och hur kom man på att just det ledde ström!? Jag fattar verkligen inte! Jaja, att ens jorden finns approrpå ingenting! Jag fattar inte! Jordens dragningskraft gör så att jorden är platt men rund i verkliga fallet? Vi trillar inte av jorden, eller åker ner för något stup och hamnar i rymden när vi åker båt eller nåt. Och att det inte är vakuum JUST på jorden! Och vi behöver syre för att kunna andas. Är det inte bara att ta djupa andetag och andas i rymden? OCH DET JAG STÖR MIG MEST PÅ ÄR ATT ALLA SÄGER ATT RYMDEN ÄR OÄNDLIG!!!! Men det går inte! För den ja, verkligen måste ta slut någon gång, om den inte är "cirkelformad" då såklart. Men faktiskt, det måste den ju! Och vad finns bakom den sen? Det måste ju finnas någonting? :S Jag fattar ingenting! Herregud, hjälp mig!

Haha, ja, nu har ni fått stå ut med mina frågor. Inte för jag tror någon kan svara på dem, men... xD


Jag är inte såhär i mitt huvud just nu.. Där är det svart. Appropå glödlampor då ^^


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer