Lite alltmöjligt

Jag blir trött på många, många saker... Jag vet att jag, verkligen jag inte är bättre än alla andra, på NÅGOT vis, jag vill bara skriva det för jag tycker folk borde skärpa dig. Ta sig i kragen och fatta att de gör fel. Eller ja, vissa bryr väl sig inte och andra tar åt sig. Så är det, och jag blir så fruktansvärt förbannad på de som aldrig någonsin fattar att de gör fel. Sånt märker man på folk, de kan inte skärpa sig. De är för dumma för det. För dumma i huvudet att de aldrig kommer fatta vad de gör för fel. Det går inte säga till dem, men ändå är det de dumma och falska som är populärast? Inte för detta i något fall handlar om popularitet, men det blir ju så. Gud, nu låter det som jag är avundsjuk på de populära. Det är jag verkligen ite, jag vill bara "skriva" ut mig, för jag tycker bara det är fel. Behöver jag skriva så mycket, eller är det någon som ens fattar vad jag menar? Om inte, så har jag verkligen förklarat mig dåligt.

Sen är det faktiskt så att ingen kan tycka samma om allting. Alla måste skapa sin egen stil. Både när det gäller kläder, att tycka och personligheten i största allmänhet. Ingen ska behöva respekteras mindre eller behöva hatas för de har en annan klädstil? Visst, ibland kan jag reagera på vissa klädstilar eller kl'desplagg, men jag tycker inte det är fel att ha på sig det ändå. För det bestämmer ju de själva. Bara för jag tycker en sak är fult betyder ju inte det att jag är taskig på något vis egentligen? Eller? Jag vet inte om någon fattar vad jag menar, men jag hoppas det.

Ni ska inte känna er träffade eller något, bara att jag känner igen mig så väl och därför ville jag bara skriva detta att jag vill inte att det ska vara såhär. Alla ska få respekteras för dem de är?
Annie

Håller med dig helt!

2008-09-17 | 20:21:09
http://wwernerman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer