HINDUISM...

Vishnu, Brahma, Brahman, karma, Varanasi, Ganga Ma,Shiva.. Ja, alla hinduistiska ord du kan hitta har jag spenderat min dag på idag. Från att när jag kom hem (förutom att jag letade efter min relihionsbok i nästan en timme och har fortfarande inte hittat den.) till ja, för en halvtimme sen. Gjorde instuderingsfrågor och sånt och ja, sen skrev jag det på datorn. Och ändå har jag inte gjort tio stycken för ja, det var nog MVG frågor. Får fråga Lena imorgon, och då får jag också fråga om hon vet någonting om min religionsbok. Nu menar jag inte att om hon vet vart den finns här hemma, men ja, jag vet verkligen inte vart den är och jag blir tooooookig! Jag hade den ju i onsdags, och sen vet jag inte vart den tog vägen i torsdags och i fredags packade jag till lägret, och då vet jag inte om jag hade lagt ut den på golvet hemma eller om jag hade lagt den hos Erika, men den fanns ju inte där. Och den kan ju inte flyga iväg själv. Herregud, jag blir verkligen galen. xD

Ja, snart ska jag gå och se Desperate housewives. Känns gött att ha gjort läxorna för idag iallafall. MEN ORKA ATT JAG NÄSTAN ALLTID SKRIVER OM LÄXOR? Varför gör jag det??? Är jag så besatt av dem? Herregud! Vilken kul blogg med bara läxor (yyyyyyyy) Yesbox!





erika

hinduism eller ah, religion överhuvudtaget är enkelt ;D

2008-10-21 | 20:54:41
http://ecarlen.blogspot.com/
Jennifer Kivinen

hahaha, ja, eller bättre än geografi iallafall ;D

2008-10-23 | 18:21:13
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer