Retligare kunde det inte bli! - Och inte trevligare heller!

Tja!

igår var jag i Göteborg med tre underbara tjejer, nämligen Erika, Mikaela & Malin, men hon kom lite senare eftersom hon behövde sälja tidningar på morgonen. Jag fick gå upp sju, vilket var lite jobbigt och vi var väl i Göteborg vid halv tolv. Nästan det första jag gjorde var att köpa en stor väska, en ADIDAS som jag köpte på INTER SPORT för att min andra är sönder. Ja, det var ju iallafall ett bra köp. Sen åt vi på Mc Donald's fast jag ville fika, man känner sig så sliskig efter det, men visst. Jag tror inte jag har ätit Donken kanske mer än fyra gånger detta året. Men det kan vara gott ibland.

Sen kom ju somsagt Malin och vi gick runt lite i Nordstan. Sen gick vi till Kompassen och sånt. Köpte även ett par jeans på BIKBOK. Och precis innan vi skulle åka hem, eller nästan två timmar, men ändå; då var de utröstade idolerna där , i Nordstan. Så vi ställde oss i kön för signeringen. Vi trodde aldrig vi skulle komma fram men kanske efter 40 minuter eller nåt, så kom vi näääääästan till griden där de släppte in folk, så hör vi en röst som säger: "Nu är signeringen slut och vi tackar idolerna, blablabla..." Åååååh, det var så otroligt retligt att det inte är sant! Menmen.. Vi fick ett kort på alla idolerna där man egentligen skulle skrivit autograferna iallafall. Och mina kamerabatterier var ju såklart slut också, så jag fick ju inga kort. Jo, ett när Lars halvblundade! ;D

Vi åkte hem med 17:20 tåget och sen hämtade pappa oss i Erika medans Erika stannade i Borås. :) Riktigt trevlig dag!


Hahahaha, ja, det finns allt underliga människor i Göteborg ^^


Inte det finaste kortet precis, men ja, mina batterier tog ju somsagt slut. Så det blev bara detta kortet :(
Anonym

hahaha åh, vi tvingade dig precis inte till att äta på mc donalds för du sa ju inget mer.



men ja, det var trevligt.

2008-11-16 | 18:47:05
Jennifer Kivinen

Hahaha, det vet jag väl ;D men ja, jag brydde mig inte, för det var helt okej att äta där ändå erika ;)

2008-11-16 | 18:55:17
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer