Ljuv musik i Guds hus!

Idag var jag på läsning. Jag ville verkligen inte det idag för jag kände att jag behövde plugga till teknikprovet. Men ja, det gick ändå ganska snabbt. Vi pratade gudstjänst och vi var på gudstjänst m.m. På gudstjänsten var det en kille som hette Erik som spelade både gitarr, piano och trummor. (varför säger man "både" när det är tre? ^^ - Eller är det bara jag?) Ja, Sen sjöng han riktigt bra också! Han gjorde så att psalmerna blev ljuv musik för mina öron. Jag rös nästan. Åh gud vad bra han sjöng! 

I veckan ska jag bara plugga och i helgen är mamma och pappa borta. Jag ska sova över med Julia på lördagen eftersom hon ska ha fotbollscup på lördagmorgon, vilket jag inte vill vara med om. xD Men det ska bli trevligt det!

Nu ska jag gå och kolla på någon film och plugga lite mer ._. Very funny!

Puss!
Jennie

Hej!

Nu har jag lagt till dig på min blogg, kika gärna in en sväng när du får tid och lust.. Kram Jennie



P.s hoppas du tyckte om hästen?:P

2008-11-16 | 21:36:25
http://jennieolaban.blogspot.com
Jennifer Kivinen

Hej! (: Tack så jättemycket. Vad snäll du är! Och jag älskade den, jättefin. Du är så duktig!

2008-11-18 | 18:03:55
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer