Jag gillar't

"Hon kan inte uttala orden som virvlar i henne. Hon kan inte ta hans händer och se honom djupt i ögonen och be honom kyssa bort hennes osäkerhet. Hon kan inte be honom att leka med sina varma fingrar i hennes nacke, hålla henne hårt och sluta henne i sin stora famn. Hon kan inte be honom att säga hennes namn på det där särskilda sättet som hon längtar efter, och tala om för henne att det är sant att han vill ha henne. Inte som ett tidsfördriv, eller ett förtjusande nöjespalats, utan på riktigt, för att hon är hon"


Av: Christina Herrström
ur: "Glappet"




Skulle du skämmas om jag hade lila hår?
Skulle du känna mig om jag hade omoderna kläder?
Skulle du veta vem jag var om jag gick runt i trasiga skor?
Skulle du vilja vara vän med mig om mitt smink var ojämt och kladdigt?

Jag tror inte det va? Du skulle antagligen skämmas. Om jag betedde mig som vanlig, som en person du alltid kan lita på. En som älskar dig för den du är. En person som blir nerslagen för att skydda dig ifrån en liten smäll på kinden. En person som aldrig pratar bakom ryggen och tycker det hon säger. En person som skrattade med dig, och inte åt dig. En som man kan prata med allt om, som man har kul med. En person som behandlade dig rättvist. En person som skulle för dig, och göra allt för att få se dig en enda gång till i livet.

Om insidan var utsidan, skulle du fortfarande skämmas för mig då?
Eller är det allt handlar om...Hur man ser ut ?

Jag bara undrar asså.

Ha det bäst!
Pusshej
/Jennifer



Var med min Erika idag också, skitkul!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer