egentligen ingenting..

ciao!
egentligen har jag väl inget att skriva men jag gör det ändå, för jag är rastlös.

dagen har gått ganska fort tycker jag, och den har varit bra. :)
förutom regnet som regnar hela tiden, det är inget roligt :(

igår var det semledagen, eller hur man uttrycker sig. ;), fast vi åt inga semlor, jag älskar dom, och ska be pappa köpa hem idag istället :D .

ja, som sagt, har inget att skriva, är la lite besviken på allt, att jag gjort en person väldigt ledsen en gång i tiden, att en person var arg på mig för ingenting, att en person bara gillade mig, och sen typ aldrig mer prata med  mig.., menmen, allt i livet är inte perfekt, det kan jag verkligen inte säga, jag menar, ingenting kan hålla för evig heller, eller?
jaja, nu är allt bra men...

snart lov också :D , ska göra asmycket roligt. på fredag redan ska jag vara med amanda & julia, amanda är julias pappas kusin, och ifrån julia har väl vi fått kontakt.
sen på måndag  ska jag, mikaela, kanske nathalie eller felicia åka och bada i borås. ;), kanske på torsdag med, vem vet. på onsdag jag nog vara med amanda, min 3-dels kusin :D , kanske ska vara med nathalie någon dag i veckan också, kanske erika, men det vet jag inte, kanske teija, om det går, och hanna oscarsson, eller ja, hon vilel det men, ;), vi får se . ska ha en wonderful  weekend iaf <3!

pusshej!
/jennifer

image4
vad ska man annars lägga upp ? ;D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer