äntligen lördag!

hallojsan!

äntligen lördag, äntligen lov. så himla skönt, fast ändå blir man rastlös på lovet, om man inte har något at göra förståss. jag ska nog vara med massa kompisar, och allt. :) så mittl ov blir nog ganska lyckat.

har sovit över med amanda och julia igår till idag. vi hade jättekul, vad kunde man tro egentligen ? ^^ .
vi var här resten av dagen, för vi sov hos julia. men sen gick vi hit, och vi spelade OS ATEN 2004. det är det roligaste spelet som finns ^^.

sen så kommer mamma och pappas kompisar hit idag, och de har ett barn, Johanna-louise xD , typ 5 år, hon vill bara leka hela tiden, ;), jag orkar verkligen inte, är väl för gammal xD , men ja, jag får la leka med henne lite, men sen tänker jag stänga in mig på mitt rum resten av kvällen. ;)

jaja, får la hoppas det blir bra ändå :)

pusshej!
/jennifer


image6
jejje&jujja

image7
din lille fotare ^^


Julia

Hihihi, länge sen (;

Och äntligen läser jag din blogg :D

Den är verkligen jätte fin (:

fin bild (A) saknar mitt hår :(

<33

2008-09-15 | 18:21:48
Jennifer Kivinen

haha, ja, jävlar vilket hår du hade där :O tack sweety! <3

2008-09-15 | 19:48:50
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer