Mitt år!

Hade tänkt att ta några bilder för varje månad som har betytt någonting för mig detta året. Eller ja, någon bild som är minnesvärd eller nåt. :)

JANUARI:


Första gången jag och Mikaela var ute och fotograferade med min nya kamera :)


Ett annat tillfälle när jag och Mikaela fotograferade och jag ser väl.... ja rolig ut ;D

FEBRUARI:


Ja, vissa saker kommer man inte över. But it's all over now! Fanns inte så mycket i februari faktiskt.

MARS:


Krokusarna kom!


Kommer ihåg hur überhappy jag var för att jag hade fångat vattendroppar på bild, nu i efterhand, så är det ju inte direkt svårt ^^


Den påsken asså! Den var bra den :D

APRIL:


Nu är det ju inte Mikaela jag syftar på i denna bilden, utan att vårvädret verkligen var här då! Vädret var underbart. :) Och jag hittar nästan ingen annan bild som visar april så bra.


Snödropparna kom också!

MAJ:


Bara en månad senare! Det händer mycket och ja, här började det verkligen kännas som sommar kände jag! Var även med Sandra denna underbara dag. Det var riktigt roligt :D


En tjejkväll den 9:e maj hos Nathalie med Mikaela, och sen kom Erika :) Riktigt mysig!


Och en till tjejkväll hos Nathalie med Mikaela, Johanna, Sofia, Erika, och jag och Nathalie såklart :)


Jag älskar verkligen fägerna på den här bilden och om jag skulle se bilden, så skulle jag nog tro det var i juni de blommade, men jag älskar verkligen blommorna!


Inte för att det hände mig direkt, så var ju muppdagen i skolan, och speciellt Nathalie var skitsöt! Och sen fanns det ju terrorister och annat också ;D Hahaha!

Och så var det Liseberg med Mikaela, Felicia, Malin, Tony, Alex, Ante och Charlie den 30:e maj.

JUNI:


Det var ju en efterlängtad skolavslutning!


Och lite kalas efter den i klassrummet. Snacka om att man blev mätt då eller ^^


Och jag åkte till Falkenberg med min Julia. 17-22 juni :) Firade även midsommar där. Det var otroligt bra!


Även detta är Falkenberg. Har för många minnen därifrån, så jag lägger upp några bilder därifrån :)


Hahahahahahahahhah! Detta är nog det roligaste som finns asså! Ingen annan än Julia och jag fattar ändå ;D


På midsommarafton där :)





Och så var det ju min söta kusins dop, eller ja, namngivning den 28:e.

JULI:



Och sen alla dedär oförglömliga torsdagskvällarna! Första var med Anna och Anki, riktigt rolig, men då glömde jag kameran. Andra var Amanda Jenssen, och då var jag där med Nathalie och Mikaela. Riktigt rolig kväll! - Och så otroligt varm :O




Andra var med Erika, Emma, Mikaela och Ellen. Också en oförglömlig kväll! Och jag var bara millimetern nära på att få en t-shirt!!!!!!! :( Jag höll i den. Åh, men jag fick någorlunda bra bilder i alla fall :)


Sötnosar!




Tredje var jag på E.M.D med Julia och Isabelle :)




Denna dagen var först jag, Mikaela och Amanda, vi var i stan och lite sånt. Amanda skulle sova hos mig och på kvällen var vi med Amanda och Bella, som tar kort också. Sen dagen efter var vi i Såken och badade och sen sov hon Amanda hos mig igen. :) Sen följde hon med in till stan och ja, sen var det ju torsdagskvällen med Julia.


Fjärde var det Rydell&Qvick, men de var så dåliga, så jag tog inga bilderpå dem ;D Var först med Julia, sen kom Kim med, sen gick han och sen var vi med Emma och Julia också. Skitsnygga snyggingar på bilden! :)



Femte var det Erik Gadd, och då var jag där med Erika och Anki. Det var nog den roligaste. Hahahaha, alla roliga kommentarer och åh, det var roligt! :D

AUGUSTI:


Var i Stockholm, och sen åkte vi till Gotland där vi var i en vecka :) Raukar på bilden, och det var trevligt den veckan!


Sen var det ju Smögen med Mikaela en vecka också. Minnesvärd asså!






Och shopping med sötnosarna några dagar innan skolan började. :) 17:e.


Sen började man ju skolan också... Men det var ändå roligt att få träffa alla och börja med sina vanliga rutiner igen :)


Och jag hade tjejkväll med Mikaela, Sandra och Bella. Sandra sov hos mig hela den helgen, som var väldigt mysig! :) Den 29:e detta :)

SEPTEMBER:


Man ser inte så mycket men det var i alla fall en mysig fredag med Erika, Nathalie och Mikaela då vi kollade på bio och sen gick och åt. :)

OKTOBER:


Konfirmationsläger i Kulltorp den 17-19 oktober.


Jag och mamma tog bort blommorna och busken därframme med. Hahahahaha, det kan misstolkas rejält. Men ni fattar vad jag menar ;D

NOVEMBER:


Och så fyllde man ju år den 9:e november.


Då hela familkjen åkte först för att kolla på Rasmus innebandymatch och sen åkte för att bowla :D


Och sen åkte jag Mikaela, Erika och Malin till Göteborg för att shoppa lite. Såg ju även alla som hade varit med i Idol som hade åkt ut. Men då tog mina batterier slut, fick bara några kort, plus att vi stod i kö för signering i ungefär 40 minuter, men precis när vi kom fram så stängde det. Haha, snacka tajming xD


FÖRSTA SNÖÖÖÖN :D (22:a)


Gymnastikuppvisning den 30:e november också. Sov även hos Amanda den natten :D


Var ju även första advent den 30:e också, då tog man ju fram adventsljusstakarna, även om vi inte har några tog vi fram stjärnorna :D

DECEMBER:


Första luckan!


Konsert i matsalen ganska tidigt på december, nämligen 4:e.


Handlade julklappar med Mikaela och Erika den 6:e. Samma dag som julmarknaden i Hillared där även Lucian framträde. I tåget ingick min lillebror som stjärngosse ^^


Bakade lussebullar, skurna pepparkakor och mjukpepparkaka den 9:e.


Vi klädde granen den 19:e och även den dagen vi slutade skolan!


Julstädning 22 december och 23 idag då (:

Nu är det inte långt kvar till julafton och inte långt kvar till nyår eller tills det nya året börjar. Det blev endel bilder och jag hoppas att ni har fått lite sammanfattning på mitt år i alla fall. Jag kan säga er att det tog mig två toimmar sammanlagt att fixa detta. Ja, har man tvångstankar så har man.

SAMMANFATTNING: Mitt år har varit underbart! Även om inte alla mina nyårslöften gick i uppfyllelse, så har jag ändå gjort väldigt många saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Det har varit underbart, och ingenting hade ju hänt om jag inte hade haft en underbar familj/släkt eller underbara vänner. Tack alla för detta år och jag hoppas på ett lika underbart 2009- om inte bättre! :)
isabelle

jag älskar din blogg!

jag älskar dina bilder!

så någon du inte får göra nästa år är att sluta blogga! :D <3

2008-12-23 | 22:16:17
Jennifer Kivinen

Tack Bella! Vad du är snäll. Jag älskar att blogga, så det blir en sak jag inte kommer att lägga av med i alla fall ^^ <3

2008-12-24 | 12:13:17
http://jenniferkivinen.blogg.se/
erika carlén

woho vilket bra år ;)

2008-12-24 | 19:34:19

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer