Mallan&Mickis

Hello darlings!

Idag har jag varit med Mikaela&Malin. Skulle egentligen fotat, men vädret tillät inte det, så vi var inne och ja, gjorde nästan ingenting. Men vi hade det väldigt trevligt ändå :)

Skolan gick väl som vanligt. Hade slöjd och började på någon väska. Men måttband och ja "bakplåtspapper" går inte så bra ihop om man ska rita av någonting på 48 cm. Det gick åt pipan eftersom pappret gled mot måttbandet och ja, allting blev pannkaka xD Men visst, mallen blev bra ändå :)

Hihi, jag vill bara tacka er som läser min blogg. Det känns inte som att någon gör det, men när jag får veta att vissa tycker det är så roligt att få läsa vad jag har skrivit blir jag så glad. Jag måste bara säga Tack! :D

Katy Perry - I kissed a girl   
Ännu en underbart bra låt!

Men nu ska jag sova.

Ha det bäst allihopa!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Evelina

Jättefin bild!!:D

2008-08-28 | 21:48:23
http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Jennifer Kivinen

åh, tack så hemskt mycket :D

2008-08-30 | 22:01:52
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer