Normal dag.

Hej!

Skolan idag var helt okej. Vi hade lektioner som vanligt och den rullade på ganska fort. Iförsig kan det bero på att vi slutar 13:45 på torsdagar vilket är underbart!

Skulle egentligen varit med Mikaela och Linnéa också, men Nea skulle visst göra någonting annat idag :( .

Ska snart ut och hoppa studsmatta. Men jag ska ta upp tvätt och sånt nu med xD Pappa tjatar, men han har rätt xD Jag ägnar för mycket tid vid datorn. Men nu när vi får mer läxor ska jag skärpa till mig! Ingen dator om jag har läxor eller prov. Visst är jag smart? Eller inte, det hör till principerna! ;)

Nu ska jag fixa lite här och gå ut! :D Visste ni att om man hoppade 5 minuter på studsmattan är det som att gå en promenad på 30 minuter? Har hört det, men vet inte om det är sant ^^ Isåfall ska jag hoppa i en timme :D Det blir... 30*30= 900 minuter promenad! Hm... Hur många timmar är det? Haha, ingen aning XD Det kan inte vara 900 minuter :O Jag har iiiiingen aning. Vill inte tänka på det heller. Får fråga mamma ;)

Om någon inte har någonting att göra; Ladda hem dem! :D
Scouting For Girls - Heartbeat
Taio Cruz ft. Estelle - I can be


Hihi, min tröja som jag köpte på Smögen för bara 300 spänn! Snacka kap! :D


Tips till er som gillar te (a)


Och dethär är det bästa! Synd att det inte finns stora i Sverige bara :'(

Jaja, nu ska jag gå!

Ha det bäst!
Hej, puss ses!

/Jennifer
malin

hahaha, jag har bara hört att 20 minuter är som en timmes promenad!

2008-08-21 | 20:32:30
http://etthundrafem.blogg.se/
jennifer kivinen

Haha, du, jag vet verkligen inte xD Vill bara hoppas att det är så xD

2008-08-21 | 21:09:14
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer