idioter!

jag måste skriva, att jag blir så himla trött på människor som tror dom är något. sånna som tar kläder och utséende istället för personlighet och insidan på hur en äkta kompis ska vara, visst, det första intrycket är väl utséendet, men man ska inte döma en bara för det. jag vet, bara för att man har ett fult klädesplagg en dag som man själv tycker om. varför ska andra behöva prata skit om det då? " åh, shiet, kolla den tröjan, vafan har hon på sig!? hur kan hon gå så!?" det är så hiiiiimla jobbigt. visst, jag kan inte säga att jag är särskillt perfekt och säga att jag är perfekt om att jag aldrig pratar skit. men vad jag menar är bara att alla ska få gå hur dom vill. alla ska få känna att odm är värda någonting, istället för bara en massor med skit. det är jättedåligt, och jag tycker bara att alla borde skärpa sig! sluta upp med att döma och snacka skit. sluta, snälla! för förr eller senare kommer det komma fram. och då lär det inte bli roligt.
Linnea M

Håller med dig :)

Och visst finns det såna som läser din blogg...

2008-04-06 | 21:37:24
http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer