ALLT BLIR BÄTTRE SNART

Hej bloggen!
Jag har varit fullt upptagen med att flytta och hålla tankarna i styr. Har inte haft internet, så har fått köra internetdelning från mobilen i några dagar nu, haha! Men det går inte att ladda upp bilder, tråkigt nog... Ville bara skriva att jag ska blogga för fulla muggar när vi har fixat bredband och allt sånt, men allt är toppen här! Trivs verkligen i lägenheten och i mitt rum, så det får mig att vara gladare! Det är mycket plugg nu, och annat som hindrar mig från att bara njuta av livet, men det ska nog bli bra snart igen. Hoppas ni har det underbart! Och det var några som frågade efter vart jag hade köpt min klänning i förra inlägget: den är köpt på Jolina i Borås. Tror tyvärr inte att den finns på så många andra ställen, och den är slutsåld där också nu. (finns dock i vitt, organge och cerise, väldigt fina!).
Kram på er, vi hörs snart! ♥

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer