THREE THINGS

♥ Jag är otroligt pedant
Ja och ibland är det sjukt jobbigt, haha. Ibland kan jag gå och spana in och ljuslyktorna står på samma rad. Ligger något inte rätt, rättar jag till det. Jag älskar också att städa andras rum för jag vill se före/efter. Det är ju så roligt att lägga var sak på sin plats. Många av mina vänner beundrade mig alltid när jag var liten över att jag hade det så fint i mitt rum, och ibland kunde jag säga "det är lite stökigt här", trots att det kanske bara var en bok inte låg på rätt plats. Jag mår dåligt av en obäddad säng och jag har mina kläder i färg och materialordning i min garderob. Dessutom klarar jag inte av skosnören som hänger utanför, utan stoppar alltid in dem i skorna. Trots att inte allt alltid blir perfekt, så är det något jag alltid strävar efter, haha!
♥ Jag planerar väldigt mycket
Min framtid är helt klar. Ja, inom de fyra närmsta åren i alla fall. När jag gått ur vill jag ta ett sabbatsår och (ska tvinga mina tjejer att följa med, hehe) åka till Norge, bo i en pyttelägenhet, äta snålt och tjäna fett med pengar i ett halvår. Jag vill uppleva något nytt, och bara veta att sparkontot fylls på. Därefter vill jag ut och resa resten av halvåret. Runt i världen, överallt. Eller ja... Kanske ska välja en världsdel, hehe. Antingen Afrika eller Asien. Jag vill veta mer, fota massor, upptäcka, dokumentera. Allt! Jag vill dessutom spara en del pengar så jag klarar mig när jag ska plugga på Göteborgs Universitet för fotografering. Jag ska komma in! Ja, det är det!
♥ Musik är underbart
Utan musik känner jag mig väldigt tom. Innan/på bussen, till/på/efter träningen, när jag pluggar, när jag inte pluggar, när jag äter frukost, middag, kvällsmat. Ja, ni fattar! Dessutom stör jag mig otroligt mycket om det spelas musik jag inte tycker om. På pass till exempel... Är det inte bra musik tycker jag inte alls att passet är lika roligt. Det är väl rätt logiskt, men jag känner ingen som tycker musik är så viktigt. På fester är det också otroligt viktigt med bra musik. Det är inte det att jag inte är öppen för ny musik, men är det en uttjatad låt från 2010 så går det inte, haha. Kan sitta och leta efter ny musik i timmar ibland. På Spotify, nya listor på internet, från utlandet, ja överallt. Ny musik älskar jag! Dessutom tror jag nästan jag kan alla låtar utantill i alla mina fyra listor. Typ... 700 låtar? De bara sitter där. Så mycket lyssnar jag, hehe! Låter otroligt patetiskt, men sån är jag!
Freda

Sådär pedant var jag med när jag var liten, haha. Är fortfarande men inte i den bemärkelsen. Man får anpassa sig lite när man bor med slapptask (ursäkta ordvalet)



Är imponerad att du har planer för dina kommande fyra år. Sånt är starkt. Släpp inte det!

2012-03-20 | 09:47:29
http://fredaom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer