ME ENCANTA ENTRENAR!

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Kände att det var dags för nytt självporträtt, haha!
Hej vänner! Förlåt för suddigt inlägg igår... Ville bara skriva av mig, och då blir bloggen offer, och ni.. Men jag mår mycket bättre idag! När solen sken som bäst i morses, så ville jag bara gå ut och njuta, men då var jag tvungen att göra matte och historia. Det är  verkligen mina sämsta ämnen, och trots att jag lovat mig själv att INTE få G i ett enda ämne, så är det helt okej om jag får det i dessa. Jag tycker inte om dem, och det är svårt, men jag försöker så gott jag kan!
Jag måste bara berätta att jag har gått så sjukt mycket idag också, haha. Först till bussen, och hem från bussen (2 km). Till, och från träningen (från resecentrum då, haha. 3 km). På löpbandet (som uppvärmning till passet. 2 km), och sen var det kondition på passet, Step-up och styrka. Visst, jag har bara gått, men det är ju då man bränner fett, haha. Men kanske kör en löprunda innan jag ska till stan imorgon, om det är fint väder! Ska köra core imorgon också, så det är ju gött! När vi flyttar till stan, så kommer jag bli träningsnarkoman på riktigt. Just nu är det lite knagligt med träningen när man inte kan göra det när man vill, och bussarna inte passar och sånt... Men sen ni, sen kan jag fasen cykla till gymmet. Hur gött!? Ja, då jäklar!
Ni får ha en fin kväll. Jag har studiedag, både idag, och imorgon, så ska ta och njuta till max! (Låtsas att inte plugget finns...)
malin nilsson bylow

hej! jag undrar vad den kursiva texten på din mouseover till om mig, bloglovin osv heter. tack på förhand! :)

2012-03-14 | 21:23:56
http://bynilsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer