GREAT WEEKEND

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8 - SB-600

Min helg har varit super! Började med fest i fredags, och innan var vi tjejer hos Annie i klassen. Väldigt kul att hitta på något tillsammans allihopa. Sen promenerade vi vidare till Edge, där festen var. Jag fotade och i alla fall jag hade himla kul! Efter att ha sovit hos mormor åkte jag hem och tränade lite. Jag var, förvånandsvärt, ute på en löprunda. Det är ju lite kul att konditionen har förbättrats! Förra året, vid april/maj, försökte jag springa den rundan, men jag sprang inte ens en tredjedel.. Nu körde jag hela! Det har gått ett år i för sig, haha, men nu ska jag verkligen satsa på lite cardio-träning!
Sen kom Nathalie hit och vi lagade lite mat, kollade på den nya filmen "War Horse", som jag verkligen tyckte om (hästfreak som jag är). Dessutom älskar jag långa filmer (2 h och 30 min, wiho!). Hon sov över här och som förra helgen låg jag och skrattade åt helt onödiga saker, haha. Natthumorn kröp fram känner jag, haha!
Har haft en finfin helg, verkligen! Dags att komma tillbaka till verkligheten nu: plugg!
Puss
Frida B

Åh min fina kompis!! puss

2012-03-18 | 19:01:07
Hannah Larsson

Åh du är så fin! Jag älskar hur glad du alltid ser ut, hoppas du aldrig förlorar det! Smittar verkligen av sig. Du verkar vara en sån glad och härlig person, verkligen!

2012-03-24 | 10:50:22
http://hannahlarsson.com
Lisa Franzén

sötaste tjejen med sötaste bilderna!! :)

2012-05-04 | 12:07:14

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer