WITH YOUR LOVE

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8

Bild från nyårsafton! ♥
Jag har haft en underbar vecka med min goding! Eller gubbsibubbsi som jag fick för mig att börja kalla honom. Är det lite för "snuttegulligt" (haha vafan är det för ord då?) Men jag tycker det är väldigt fint i alla fall, hehe!
Vi har väl inte gjort så mycket speciellt, utan tagit det ganska lugnt. Men vi har tränat lite (dragit med honom på body combat. Grymt kul!), räknat matte (mattesnillet till min räddning!), kollat O.C, firat nyår (med fest hos min vän Linnéa, tack!!), varit på rea klockan halv 7 på morgonen, myst och skrattat! Det känns alltid lika jobbigt att lämna honom, men jag ska till botten redan nästa fredag, så det blir inte så mycket saknande. Även om jag redan saknar att ha honom här jämte mig...
Tack för allt, min favorit!
Sara

God fortsättning =)

2012-01-05 | 09:32:19
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer