THIS IS THE YEAR

Några av favoritbilderna i ett lite halvtaskigt kollage!
Jag har bestämt mig för att 2012 är mitt fotoår! Jag ska utvecklas, jag ska lära mig nytt, jag ska spara till kameratillbehör. Jag vill verkligen visa världen (eller börjar nog med Sverige, hehe) att jag har något att bidra med! Trots att jag inte kan nå ut till något stort, och att jag har mycketmycket kvar att lära, så vill jag ändå göra mig lite förberedd för vad som komma skall. Mitt mål är ju faktiskt att studera i Göteborg på deras fotohögskola. Vore så jäkla grymt! Så därför bör jag ju börja samla bilder till min portfolio nu då. För nu jäklar gäller det!!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer