VÅREN 2012

Så här vill jag gå klädd i vår! Det mesta har jag redan, som tur är (haha hade blivit dyrt annars..), och Hunky Dory toppen är på väg hem till mig nu (så får vi hoppas att Members.com inte gör samma misstag och restnoterar produkten (som de gjorde med PrimeBootsen jag beställde för några veckor sen. Snacka om att jag blev sur!!)) för halva priset, vilket kändes riktigt gött! Jag funderar på att köpa jeansen & koftan när jag får pengar och klockan har jag fast i svart/silver/rött, och jag älskar den! Hade däremot varit riktigt snyggt att ha den i vitt & guld också!
Bror

Expensive shit!

2012-02-19 | 14:16:22

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer