GREEN APPLES

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8
Idag:
♥ Jag har njutit av lovet genom att gå ut på en fotorunda
♥ Jag har varit och tränat för första gången på två veckor, och det kändes gött!
♥ Jag gjort min första tilt-shift-bild (vilket inte alls var svårt), så därav bilden ovan!
♥ Jag har förstorat min content (och min wrapper), så nu får ni bilder i 700px istället, mycket snyggare och gillar när det är lite "grövre".
Jag tänkte fortsätta kvällen med att ta igen massa avsnitt av Pretty Little Liars, 90210, One Tree Hill och Gossip Girl. Oj vad jag har att göra, hehe!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer