ETT STEG NÄRMRE TILL ATT BLI JOURNALIST

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8
Idag var jag och mina BT-kompisar i tidningen. Nämnde ju att vi var där för några veckor sedan, och efter ett jäkla tag kom den! Trots att vår huvudbild inte är något att ha (vi skrev om Nya Zeeland och Gran Canaria och ingen hade varit där så redigeraren var tvungen att välja en bild!), och det ser ut som mitt hår är gult så blev det bra! Ni som har Borås Tidning hoppas jag läser, ni andra får bara tycka synd om er själva för att ni inte har den. Haha nej, skojade bara! ;)
Diman Dilir

fina bilder!:)

TACK så mycket:D blir så glad!

2012-02-09 | 19:18:02
http://dimandilir.blogspot.com
Hannah Larsson

/Tack! Månen är ditlagd i efterhand, så rätt så! Hade dock varit så himla häftigt om den verkligen var så stor, wishful thinking right? ;)

2012-02-13 | 09:22:01
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer