BRA AFFÄRER

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
En nästan ett år gammal bild, och gud så härligt med blommor!!

Idag har jag tjänat goa pengar, om man tänker på att jag inte gjort någonting alls. Eller jo, jag har lagt ut en annons på Blocket och tagit ned studsmattan. Jag sålde min gamla tvärflöjt (jag har ju en ny!) och jag & Rasmus sålde studsmattan. Dessutom fick pappa sålt min cykel, så jag tjänar 1100 :- på allt, vilket känns väldigt kul. (Jag hade till exempel tänkt slänga tvärflöjten, hehe). Tänkte köpa mig en ny plånbok för pengarna då jag är i stort behov av det, och jag vet exakt vilken! Så ett tips; är du i behov av pengar är det alltid bra att sälja lite saker, för det finns alltid någon som vill ha det, hehe!
Hade en supermysig kväll igår. Vi lagade tacos, åt massa godis, tårta (längesedan jag var så mätt!), pratade, sjöng som in i bomben, spelade lite kort och hade det allmänt bra! Tack tjejer! ♥
Sara

Underbar bild! =)

2012-04-09 | 08:25:22
http://saaraaaa.blogg.se/
Rebecca Önhult

härlig bild, gillar färgerna:)

2012-06-12 | 20:30:45
http://rebeccaonhults.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer