MIN DAG GENOM IPHONELINSEN

Redigerat i Instagram (Ni får lite halvtråkiga mobilbilder tills jag har tid att plocka fram min bebis som ligger och väntar på att bli fotad med igen..)
1. Bild på mig i morses med ett rött öga...
2. Jag, Viktoria och Sofia firade Lovisa lite smått på födelsedagen. Grattis vännen!
3. Julia som somnade på vägen hem, tröttis!
Regn, regn, regn... Det är väl i stort sett den här dagen. Annars har skoldagen varit som vanligt, men eftersom det var längesen jag skrev om min vardag kan jag väl ta och göra det! Men trots regnet så har jag varit glad. Jag vet nämligen en speciell person som kommer hit på fredag. ♥
Det började, precis som igår med lite sovmorgon (vart kom alla sovmornar ifrån?? Känns som vi har för bra schema... Kommer allt nästa termin tro? Jag är redo!), och första lektionen var matte. Inte nog med att vår mattelärare ska styla och köra i världens racerfart, nej det är komplicerat med! Första veckorna var det ganska lätt, men nu är det helt orimligt.. Det känns verkligen som de hittat på lite för att eleverna ska ha någonting att göra i skolan. Ja, för mig om jag ska bli fotograf känns det helt ovärt. Dessutom sa de att kapitlet vi håller på med nu är det lättaste i boken. HÄRLIGT!! Sen var det fler lektioner som inte kändes jätteuppskattade idag heller, haha.
Men det roligaste var nog när jag och Julia, i väntan på pappa, satt och hade tråkigt i cafeterian. Jag skulle slänga min oätliga nektarin, och soptunnan var aningen längre bort. Jag som tycker om att tävla försökte ju såklart kasta i den (jag kände mig som ett barn i Sportspegeln hihi), men det blev ju knas. Den studsade låååångt bort, haha. Och när jag märkte att fransmännen/fransyskorna (utbytesstudenter) satt bakom och hejade på mig blev det lite pinsamt, hehe. Så jag la ner frukten, men det skulle jag inte gjort då de bara började bua. Så självklart var jag tvungen att fortsätta. Och grym som jag är med bollar, så satte jag den, och halva cafeterian applåderade haha!
Ja, detta var min dag, kortfattat (haha och ändå blir jag alltid så långvarig..).
Hoppas er dag varit finfin, trots höstrusket!
Sara

Va fin du är! =)

2011-09-20 | 20:21:33
http://saaraaaa.blogg.se/
Matilda [myphoto.blogg.se]

Kul serie med bilder, haha :D Den översta bilden var jättefin!



Svar: Precis, det är verkligen härligt att hitta något som passar och som är roligt! Tusen tack för orden!

2011-09-25 | 19:01:20
http://myphoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer