INSKUTTET

NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 + SB-600
Även om jag är lite sent ute (har inte haft tid!!), så kan jag ändå visa lite bilder från förra fredagen! Ja, partajet började hemma hos Ella, där det var superfint och mysigt! Det var elva stycken ifrån klassen och Dennis. Vi har aldrig gjort någonting med klassen på fritiden, så det var väldigt roligt att träffa dem och faktiskt kunna umgås allihopa. Så tack för en härlig förfest!! Därefter, med en trevlig promenad bar det av till Bäckäng där festen fortsatte. Vi kom dit vid halv elva ungefär, så vi var inte där så länge, och eftersom jag fotade var jag mest fokuserad på det, även om jag hade jättekul ändå, haha! Jag var också väldigt pussugen, så jag pussade en hel del på min fina pojkvän istället för att fota. Men ni ser ju, det är några bilder här ovan! Tack alla, som gjorde min kväll finfin, och speciellt till Dennis som hade en mjuk axel att luta sig på på vägen hem, haha!
Puss på er! ♥
Sara

Vilka härligt glada bilder! :)

2011-09-20 | 14:14:55
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer