I LOVE YOU

HEJ!

Lite fullt upp faktiskt... I helgen var världens bästa hos mig och på fredagen var vi på Inskuttet, vilket var superkul! Vi var på förfest hos en i klassen, Ella, så det var också väldigt kul att träffa en del i klassen på fritiden. Eftersom jag är med i HALFO fotade jag ju också såklart, så det kommer lite bilder på det senare!

På lördagen var vi med på Hillaredstrampet, en tipspromenad med massa stationer utspridda på en mil. Vi var grymma, för vi kom fasen tvåa av ungefär 50 lag. Rätt gött ändå! Så vi vann presentkort på en Thai Silk, thairestaurang i Borås, härligt!! Antar att det var för Dennis prickade in 40/42 flaggor! Han är duktig, min pojk ♥
På kvällen var alla borta, så vi hade världens myskväll. Badtunna, filmmys (fast jag somnade hela tiden...), middag och massa gos! Hade som sagt en finfin helg!!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer