EASY TUESDAG

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Den här dagen har gått fort, det kan man lugnt säga! Första lektionen började 9.10, med matte (vilket gick väldigt drygt förstås...), och sedan var det spanska. Två ganska svåra lektioner efter varandra, men det kan vara bra, för man håller ju igång hjärnan lite, haha! Därefter hade vi i Halfo en intervju (vi söker ny(a) styrelsemedlem(ar), och det gick super! Det är svårt att välja när man får bra kontakt med personerna, men jag har mina två favoriter, hehe. Vi ska ha en till imorgon, och i veckan måste vi ha bestämt oss. Det är snabba ryck, men det ska nog bli bra till slut. Vi har även bestämt oss för att utveckla vår förening en del. Ha egna aktiviteter och lite sånt, vilket nog blir väldigt roligt!

Nu måste jag ta tag i pluggandet. Även om två lektioner var inställda idag, så betyder inte det att vi inte får göra sakerna hemma istället.... Mycket hemarbete nu känner jag!
Ha det fint, puss!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer