OLD CRAZY PONY

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Jag vet att den är lite suddig, men jag hann inte med något bättre, haha..

De här underbaringarna har jag haft nästan två veckor nu. Primeboots alltså... Underbara! Jag har fått lite skoskav på grund av att det är läder och det är väldigt hårt i början... Men med plåster och plastpåsar i början, så gick det fint! Nu är vi bästa kompisar (nästan...) och de passar till allt! Jag har velat ha dem i nästan ett år, så det var ju värt väntan, även om man alltid väntar för länge hehe.. 3100 kr gick de på, men jag ångrar mig inte en sekund! ♥

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer