HALFO

Här är en bild på oss i HALFO! De två längst ut i kanterna, Axel och Amanda är nya, och vi gjorde ett bra val med att ta med båda två! Detta kommer nog bli kanon! Mer på bilden är det Bugra, jag, Yasmina och Anna! :)
Idag har det varit en "jag-orkar-inte-bry-mig" dag, verkligen. Regnet öste ner när jag gick hemifrån och kände inte för någonting. Dessutom var jag nära på att missa bussen, så fick springa sista biten. Antar att det var min träning för den här veckan eftersom jag inte hinner träna mer (det gör mig också på dåligt humör!!). Jag hade även ett helt meningslöst prov idag, men det var nog samma för hela klassen, så vi får väl se resultatet, haha! Däremot, det bästa som kan hända är ju att jag äntligen ska till min efterlängtade pojkvän. Har inte varit hos honom på en och en halv månad. Vi har varit  tillsammans ett och ett halvt år idag med, vilket är ganska länge enligt mig. Men jag hoppas på ännu fler underbara år förstås! Du är det bästa som finns, Dennis. Jag älskar dig!! ♥
Nu ska jag gå upp och ha lite gymnastik med småttingar. Sitter nämligen i cafeterian fortfarande. Men vi hörs, ha det så bra tills dess!
Sara

Hoppas dagen blev bättre för dig =)



Du har fått en blog award btw =)

2011-10-11 | 16:06:30
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer