ETT PAR UNDERBARA VÄNNER

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Mina fina vänner Sofia och Viktoria!
I torsdags bad jag de här två tjejerna följa med mig till Annelundsparken för att fota lite. Eftersom vi börjar vid elva, så tog vi det innan, då solen ligger som finast. Jag tycker att det är så fint där på hösten, även om det antagligen inte framkommit riktigt på bilderna. Alla orangea höstlöv finns inte där än... Men det kanske kommer, vem vet! Jag blev i alla fall nöjd med bilderna, och ni kommer få se fler snart! :)
Jag ska även pallra mig in till Borås snart för att kolla på film med just Sofia och Viktoria. Vi ville egentligen sett "One Day", men det visade sig att den bara hade Sverigepremiär... Varför ska Borås bli så utsatt för, haha.. Men vi valde "Crazy Stupid Love" istället, men den blir säkert bra!
Hoppas ni har en bra lördag!
Kram

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer